Πλέον το Twitter είναι και επίσημα το μέσο του Elon Musk, καθώς συμπληρώθηκε ένας μήνας από την ολοκλήρωση της εξαγοράς, χωρίς ιδιαίτερη επιτυχία.
Σύμφωνα με μια αναφορά του Media Matters for America, ενός μη κερδοσκοπικού οργανισμού έρευνας μέσων και “παρακολούθησης παραπληροφόρησης”, 50 από τους 100 κορυφαίους διαφημιστές εγκατέλειψαν την εφαρμογή μετά την απόφαση του δισεκατομμυριούχου να “ανανεώσει” τον ιστότοπο. Από τις 21 Νοεμβρίου, οι επωνυμίες αντιπροσώπευαν σχεδόν «2 δισεκατομμύρια δολάρια σε δαπάνες στην πλατφόρμα από το 2020 και πάνω από 750 εκατομμύρια δολάρια σε διαφημίσεις μόνο το 2022», προσθέτοντας μια γενική καθοδική μετατόπιση στα διαφημιστικά δολάρια. Επιπλέον επτά μεγάλες μάρκες, συνολικού ύψους 118 εκατομμυρίων δολαρίων διαφημιστικών δαπανών το 2022, έχουν επιβραδύνει σημαντικά τη διαφήμιση.
Η πλειονότητα των επωνυμιών είναι αυτό που ο οργανισμός έχει χαρακτηρίσει “παραιτούνται ήσυχα”, αποσύροντας ή μειώνοντας διακριτικά τις διαφημιστικές δαπάνες τους χωρίς δημόσια ανακοίνωση. Άλλοι, όπως οι Chevrolet, Chipotle, Ford, Jeep και άλλοι, έχουν εκδώσει δηλώσεις για την αναχώρησή τους.
Διαβάστε περισσότερα εδώ.
Το διαβάσαμε στο Techblog.gr
Διαβάστε ακόμα:
- Twitter: Έκλεισε προσωρινά τα γραφεία του- Ξεκίνουν τις απολύσεις!
- Twitter: Νέος ιδιοκτήτης νέα δεδομένα
- Μετά το Twitter ακολουθούν Facebook και Instagram